Σε όλη μου την ζωή μπαινοβγαίνω με χαρά στην θέση του μαθητή και του δάσκαλου, του κάλφα και του μάστορα.
Η μαθητεία είναι η παιδαγωγική μέθοδος που υπηρετώ. Με έπλασε από τα γόνατα της γιαγιάς μου της Δήμητρας από την Ελευσίνα ως τους γάλλους μάστορες μου και τους λαϊκούς αφηγητές του χωριού. Η έρευνα μου οδήγησε στο διδακτορικό τίτλο από το Παιδαγωγικό τμήμα του Φ.Π.Ψ. και το τμήμα Θεατρικών σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Συνεχίζω να μελετώ την ανάπτυξη της πολλαπλής νοημοσύνης μέσω των δύο σταδιών της μαθητείας, της ενεργητικής παρατήρησης και της μίμησης που οδηγούν σε έναν ρόλο χρήσιμο για την κοινότητα -στον ιστορητή που είναι συγχρόνως καλιτέχνης, δάσκαλος, μνήμη της κοινότητας, ψυχικό στήριγμα και πνευματικός οδηγός.
Η τέχνη μου είναι η βάση για πολλά παιδαγωγικά προγράμματα που δημιουργώ. Μερικά από αυτά είναι:
Μην φοβάσαι. Εργαστήρια για την γνωριμία και την διαχείριση του φόβου σε καιρούς που πολλοί προσπαθούν να μας τρομοκρατήσουν.
Λαϊκά παραμύθια ενάντια στην εξάρτηση. Πρόγραμμα που λειτουργεί με επιτυχία από το 2000. Το δημιούργησα για το Υπουργείο παιδείας και πολιτισμού της Κύπρου και την υπηρεσία καταπολέμησης ναρκωτικών της Αστυνομίας Κύπρου. Μετά την πιλοτική του εφαρμογή εκπαίδευσα και επόπτευσα 80 εκπαιδευτικούς που συνεχίζουν να εφαρμόζουν την μέθοδο μου.
Σαν παραμύθι όλη μου η ζωή. Εργαστήρι για παππούδες και γιαγιάδες που λειτούργησε από το 2002 ως το 2005 στο Βόλο. Οι τακτικές συναντήσεις προετοίμασαν αφηγήσεις σε σχολεία, παραστάσεις αφήγησης μαζί με παιδιά, μια διετή τακτική ραδιοφωνική εκπομπή και δύο βιβλία με ιστορίες και μαρτυρίες.
Αφήγηση και Φυσική. Σε συνεργασία με τον επίκουρο καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Βασίλη Κόλλια γράφουμε παραμύθια που προσπαθούν να εξοικιώσουν τα παιδιά με τον τρόπο σκέψης και έρευνας του φυσικού επιστήμονα και να παρουσιάσουν μυθοπλαστικά κάποια δύσκολα αντιληπτά φυσικά φαινόμενα.
Επιμόρφωση ενηλίκων στην προφορική λογοτεχνία και αφήγηση. Εϊναι πια κάποιες χιλιάδες οι ενήλικες σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο οι οποίοι έχουν γνωρίσει την μυστική γλώσσα των μύθων και την τέχνη της ενσάρκωσης των από τα εργαστήρια μου
Ειδική αγωγή και αφήγηση. Στα εργαστήρια και στις παραστάσεις μου τα παιδιά με αναπηρίες χαίρονται και δημιουργούν με μια τέχνη που δεν φτιάχτηκε για έξυπνους και αρτιμελείς αλλά για μας τους χαζούς και ελλιπείς.